Mam! Dragon Quest IX

Ahh, wreszcie mam!

Grałem ledwo 2 godziny ale już się zakochałem! Fabuła, grafika, muzyka, system walki…No wszystko! Strasznie przypomina mi DQVIII, a to dobrze, bo to moja ulubiona część DQ (Do tej pory, jeszcze kilka godzin gry w IX i może się to zmienić :P).

Po prostu CUDO! Później może napisze coś więcej ale na razie spadam grać!

2 uwagi do wpisu “Mam! Dragon Quest IX

  1. Zgadzam się. Mam podobne odczucia co do „dziewiątki. : ) To może być mój ulubiony Dragon Quest. Jedyny na razie (mały wprawdzie) mankament gry to przeciwnicy widoczni podczas eksploracji. Jak wchodzę do menusów to często zjawiają się przy mnie i bywa że nierzadko nie mogę ich wyminąć a czasami nie mam po prostu ochoty tracić czasu na popierdółki. Uciekać też nie mogę bo mnie ambicja zżera. ; (

Skomentuj

