Moje prośby zostały wysłuchane, czyli WKC2

Kilka dni temu do sieci trafiły 2 nowe zwiastuny White Knight Chronicles. Jeden z nich pokazuje ulepszone WKC1, drugi- gameplay WKC2.

I tak, moje prośby zostały wysłuchane!

Po pierwsze, przyspieszony system walki. Mimo, że ja sam akurat nie byłem jednym z tych, którzy narzekali, że walka w pierwszej części WKC była zbyt wolna, o tyle przyspieszenie jej na pewno wyjdzie grze na dobre :)

Następna rzecz to czary, które w pierwszej części były po prostu…nijakie. I mało efektowne. Brzydkie. Z tego co widzę, teraz będzie o wiele lepiej. Są bardziej dopracowane, ładniejsze, bardziej efektowne i (mam wielką nadzieję) efektywne niż w pierwszej części, gdzie magowie byli zdecydowanie za słabi…

Podobnie łucznicy. Na zwiastunach widać, że i ta klasa będzie ciekawsza.

Dalej, nasz awatar. Wreszcie będzie mógł zmieniać się w rycerza, którego sami będziemy mogli sobie stworzyć (customizować? Nie lubię używać angielskich słówek :<). Co więcej, zmieniać się w niego będziemy mogli również w trybie online w którym z kolei będziemy mogli grać nie w czwórkę, jak w WKC1, a w szóstkę.

Nasz awatar wreszcie przemówi? Najwyraźniej! Tak można wywnioskować oglądając drugi zwiastun, chociaż pewności jak na razie nie ma. Jednak twórcy WKC już jakiś czas temu zapowiedzieli, że awatar będzie odgrywał ważniejszą rolę niż w pierwszej części, a co za tym idzie nie dziwne byłoby, gdyby rzeczywiście dali mu głos.

Ogólnie rzecz biorąc widać, że Level 5 wysłuchało próśb graczy i poprawili praktycznie wszystko, co w pierwszej części się nam nie podobało, dodając jeszcze kilka rzeczy od siebie.

Ja bym poprosił jeszcze podniesiony poziom trudności, który w WKC1 w trybie dla jednego gracza był po prostu śmiesznie łatwy. Poza tym przydałoby się jeszcze, żeby przeciwnicy nie mogli nas atakować, kiedy jesteśmy poza ich zasięgiem (jeden z najbardziej denerwujących mnie błędów w WKC).

W każdym razie ja nie mogę się już doczekać kontynuacji mojej ulubionej gry tej generacji! :)

PS: Czy błagań można wysłuchać? Pfff

Skomentuj

