Zwiastun White Knight Chronicles 2

No i doczekałem się! Zwiastun drugiej części jednej z moich ulubionych gier ostatnich lat (Nie żartuję!:))

Premiera w Japonii w lipcu. Ile my będziemy musieli czekać? Oby nie tyle, ile w przypadku pierwszej części.

Źródło: Kontownia.wordpress.com

2 uwagi do wpisu “Zwiastun White Knight Chronicles 2

  1. Szczerze powiedziawszy Final Fantasy XIII mnie nie interesowało zbytnio. Podobnie miała się sytuacja z innymi jRPG na PS3. Za to White Knight Chronicles przywraca mi wiarę – jak dla mnie po tym trailerze megaton. Kupię nie ma bata. Tylko mam nadzieję że szybciej niż w przyszłym roku:D

  2. Ja w FFXIII zatrzymałem się w pewnym momencie jakieś 2 tyg temu i jakoś nie ciągnie mnie, żeby wrócić, chociaż grę ogólnie za złą nie uważam. Nie wiem, dziwne to…
    Ale miło słyszeć,że WKC się podobało! :D

Skomentuj

