Nowa gra do kolekcji

Nie, to nie Pokemony, tylko Wam się tak wydaje!

Ok, to Pokemony, a dokładniej „Pokemon Diamond”. W końcu kupiłem, moje pierwsze od czasów Crystal :P

Szczerze mówiąc spodziewałem się, że będzie o wiele gorzej, a jak na razie bawię się całkiem nieźle!

5 uwag do wpisu “Nowa gra do kolekcji

  1. Sam grałem trochę w Pokemon Diamond, ale szczerze mówiąc tak nie bardzo mi podeszło xP Może spróbuję ponownie podejść do tego jak kilka innych gier na DSa ukończę ;)

  2. Sam będę musiał zaopatrzyć się we własny tytuł z pokemonami w rolach głównych na DS, mimo iż na półce leży wersja Diamond… Jednak brak możliwości zapisania stanu gry na więcej niż jednym slocie dobija, a dziewczyna nie daje mi nadpisać stanu, heh :) Całkiem możliwe, że skuszę się na odświeżoną wersję Silver/Gold – owe tytuły były jednymi z ostatnich z serii Pokemon jakie trzymały poziom.

    • Zapisu stanu gry na więcej niż jednym slocie za nic nie potrafię zrozumieć :P A strasznie to wkurzające :D
      Sam chciałem kupić jakąś nowszą wersję, ale trafiła się okazja, żeby za dobrą cenę kupić Diamond, więc to zrobiłem :P

Skomentuj

