Pierwszy gameplay z Pokemon Black & White

Niesamowite ile emocji potrafi wzbudzić pierwszy gameplay z nowych Pokemonów!

2 uwagi do wpisu “Pierwszy gameplay z Pokemon Black & White

  1. Jak na mój gust to za dużo tych pokemonów. Dla mnie frajda skończyła się na silver i gold, w późniejszych grach pojawiały się takie pokemony, że szkoda gadać, żadnego nie znałem. A pomyśleć, że te z pierwszej generacji do tej pory potrafiłbym większość wymienić… ^^

    • Mam podobnie. Skończyłem na Crystal i co prawda planowałem kupić kolejną część, ale jakoś zawsze znalazłem inną grę na którą wolałem wydać pieniądze… A pokemony lubię te z pierwszej generacji. Z drugiej powiedzmy, że jeszcze ujdą, ale kolejne to już dla mnie trochę przesada. Nie znam ich, nie pamiętam i w ogóle przekombinowane jak dla mnie (z tego co widziałęm), chociaż jakimś wielkim fanem i ekspertem pokemon nie jestem :P
      Wiem, że jeśli kupię następną część Pokemonów, to i tak będę łapał tylko te z pierwszej generacji (tak miałem w crystalu, 99% moich poków to właśnie pierwsza generacja :P)

Skomentuj

