Microsoft pcha się do Japonii- ciąg dalszy

Kiedy myślałem, że Microsoft po kilku nieudanych próbach podboju Japonii swoim iksboksem trzysta sześćdziesiąt dał już sobie spokój, ten znowu ogłasza dwa duże jRPGi na tę konsolę. Valkyrie Profile i Breath of Fire. „Wow”, chciałoby się powiedzieć. Na razie nie ogłoszono nic poza tym. Na więcej informacji przyjdzie nam poczekać do E3.

Pytanie tylko- czy to się sprzeda na samym Xboxie? Szczerze wątpię, dlatego zastanawiam się, czy wersję na PS3 ogłoszą jeszcze na E3, czy może poczekamy kilka miesięcy tak, jak to było z Eternal Sonatą, czy Star Ocean 4.

Źródło: neojsite.pl

2 uwagi do wpisu “Microsoft pcha się do Japonii- ciąg dalszy

  1. Ta informacja to chyba tylko plotka małego znanego serwisu:
    http://www.gofanboy.com/go-fanboy-news/2363-square-enix-bringing-valkyrie-profile-sequel-to-xbox-360-and-more

    Dla mnie osobiście rzecz wygląda na razie mało wiarygodnie, a zwłaszcza kompilacja Breath of Fire co do której wydania SE nie miałoby chyba żadnych praw. Ale nawet jeśli to prawda to wątpię czy teraz jakikolwiek japoński developer/wydawca zdecydowałby się wydać grę tylko na X360. Obecnie jedyne japońskie exclusive’y na tę platformę to wybitnie niszowe love sim’y i shmupy. ; )

    • Aj, czyli to tylko plotka. Źródło pisało o tym tak, że byłem pewien, że to potwierdzone, a i sam nie sprawdziłem… :) Mój błąd.

      No właśnie też mnie to zdziwiło. Po tylu niewypałach SE dalej miałoby robić jRPG tylko na X360?
      W każdym razie dzięki za sprostowanie :)

Skomentuj

