Witam po raz drugi

Postanowiłem zrobić małe zmiany na blogu. Po pierwsze nazwa. „Pyoo” raczej niezbyt kojarzyło się z grami (ani czymkolwiek innym). Skąd Gameki? Game- wiadomo, gra. Ki- Coś trzeba było dodać? Brzmi trochę japońsko, a przecież gry głównie z tego kraju mnie interesują i głównie o nich piszę, więc stwierdziłem, że taka nazwa będzie w porządku (Oby tylko później nie okazało się, że ten wyraz ma w j.japońskim jakieś niezbyt fajne znaczenie. I czyta się to tak, jak się piszę, po polsku. Żadnych gejm-ki, czy czegoś podobnego, po prostu GAMEKI :P).

Niestety, zmieniając nazwę musiałem zmienić też blog, stąd przenosiny. Na szczęście wszystkie wpisy dało się bardzo łatwo przenieść z bloga na blog :)

Następna sprawa- wygląd. Zmieniłem szablon i logo. Na razie jest jak jest, ale nad tym będzie się powoli pracowało poprawiając wszystko z czasem.

Kolejna, najważniejsza rzecz- treść bloga. Niusy się nie zmieniają, dalej piszę o tym co mnie zainteresowało. Zmienią się jednak recenzje, zamiast nich będę co jakiś czas opisywał moje wrażenia z różnych gier. Wydaję mi się ciekawsze i przyjemniejsze pisanie czegoś w tym stylu niż zwykłych recenzji. Wrażenia z gier będę umieszczał w dziale „Rzut okiem” (Och, jaka oryginalna nazwa!). Na razie dział ten świeci pustkami, ale niedługo dodam pierwsze wpisy :)

Na razie to tyle. Niedługo kolejne notki :P

7 uwag do wpisu “Witam po raz drugi

  1. O, widzę, że drastyczna zmiana :) Ale myślę, że wyszła na plus. Gameki – faktycznie ciekawa nazwa, wpada w ucho i pozostaje w pamięci. Blog widzę, że nadal wąski, masz z tym jakiś fetysz? Hehe.

    P.S. Gameki przyłączy się do projektu wspólnego forum dla bloggerów – poofa.org?

    Pozdrawiam :)

    • Dzięki :D

      Jasne, czemu nie. Co prawda ostatnio na blogu cisza (choroba, praca i oczywiście lenistwo połączyły siły :P) ale niedługo znowu zacznę pisać.

  2. Widzę, że ponownie przerabiasz theme :) Miałem ten sam problem z karawaną, hehe. . Będziesz coś jeszcze edytował, czy to już finalna wersja Gameki?

    • Hehe, taa. Najchętniej zmieniałbym wygląd codziennie :P
      Ale to nie najlepszy pomysł, więc blog będzie wyglądał mniej-więcej tak jak teraz (A przynajmniej mam taką nadzieję…) :)

Skomentuj

