Ha!

Wybrałem się dzisiaj do mojego ulubionego sklepu z grami (który swoją drogą wygląda trochę japońsko, czyli fajnie [To ten żółto-zielony po prawej oczywiście]):

w nadziei na Dragon Quest V. I co się okazało? Że na drzwiach wisi karteczka „dzisiaj nieczynne”. Tragedyja-pomyślałem. Obszedłem wszystkie sklepy z grami, ale w żadnym nie mieli tej gry. Pojechałem więc do innego miasta. Pierwszy sklep z grami-nie ma. Drugi- Nie ma. Trzeci…na półkach nie ma. Ale wychodząc ze sklepu trafiłem na kosz ze starymi i przecenionymi grami. I co znalazłem? Dragon Quest IV za 10 euro! :O Wziąłem i poszedłem do następnego sklepu. DQV- nie ma. Ale co to? Harvest Moon na które polowałem i które w poprzednich skepach kosztowało 45 euro, tutaj przecenione jest na 14- wziąłem! I wróciłem szczęśliwy do domu. A teraz zabieram się do gry :O

5 uwag do wpisu “Ha!

  1. Roku! Dodałem tutaj komentarz kilka dni temu, chyba wpadł Ci do spamu bo dodałem z linkiem :)
    Obczaj go, ewentualnie byłoby miło jakbyś go zatwierdził hehe.

    Potem możesz usunąć ten koment.

    Pozdrawiam!

    • Rzeczywiście, komentarz wrzuciło do spamu- nie wiem czemu.

      W każdym razie. W euro bo jestem z Holandii. A Ty? Po zdjęciu strzelam, że Hiszpania? (Zauważyłem „incluye” na pudełku :D)
      DQV chciałem, ale nigdzie w sklepie znaleźć nie mogłem, więc po prostu zamówię przez internet (jak już przejdę IV). Także zazdroszczę :D
      I wow, GH za 9 euro? O ile dobrze pamiętam u mnie w sklepie dalej jest po normalnej cenie :O

Skomentuj

