Tak jakby wróciłem

Kilka dni temu podłączyli mi internet. Mimo to na blogu wciąż nie ma żadnej nowej notki (jak widać), ale to się niedługo zmieni. Jeszcze dzisiaj, a najpóźniej jutro, zacznę znowu pisać.

Wczoraj postanowiłem zmienić wygląd bloga, ale wciąż nie skończyłem, więc jeszcze trochę się zmieni. Do logo bloga dodałem japońskie znaki. Nie, żeby to było potrzebne, czy coś, po prostu fajnie wygląda :P A że mam zamiar dużo pisać o grach japońskich, to i pasuje. Mam też nadzieję, że nie zrobiłem tam błędu :D (A chyba zrobiłem. Czy nie powinienem napisać tego katakaną? Będę musiał to poprawić)

A jeśli ktoś ma jakieś sugestie co do wyglądu bloga, to chętnie posłucham :)

Tak więc do zobaczenia niedługo :)

Skomentuj

