Machinarium


Zniknęło mi się na kilka dni, ale mam usprawiedliwienie- Dragon Age! Wreszcie dostałem erpega na jakiego czekałem. Gra jest świetna i mimo małych minusów tu i tam gra mi się naprawdę super :P
Może później napiszę o tym coś więcej, a na razie chciałbym pokazać inną grę, Machinarium.

Dzisiaj usłyszałem o niej pierwszy raz czytając polygamia.pl, przejrzałem kilka artów z gry, obejrzałem zwiastun i się zakochałem :)
Gra jest naprawdę niesamowita. Ta muzyka, grafika…klimat. Gra w którą zdecydowanie muszę zagrać. Oby więcej takich!

 

 

5 uwag do wpisu “Machinarium

  1. O Dragon Age… Nie jestem fanem RPGów, ale przyznam szczerze że zacząłem się zastanawiać czy w DA nie zainwestować. Jak byś mógł napisać jakąś recenzje czy pierwsze wrażenie to bym był wdzięczny :) (z RPG tylko Mass Effecta skończyłem) :D

    • Myślałem, żeby coś o tym napisać, ale na razie mam mało czasu, więc odłożyłem to na później :D
      Myślę, że gdzieś w przyszłym tygodniu napiszę moje wrażenia z gry :)

  2. erpeg na jakiego czekam to FFXIII, zdecydowanie preferuje japońską szkołę jazdy, a o Machinarium tyle się już nasłuchałem i naczytałem, że muszę w to w końcu zagrać;?)

Skomentuj

