Ar Tonelico 3 – Nowe screeny

Kolejna porcja screenów, tym razem z innego japońskiego erpega, ekskluzywnego dla PS3- Ar Tonelico 3.

Tak, wiem, że grafika nie zachwyca; wiem, że dla wielu jest to po prostu kolejny jRPG i mimo, że nie zapowiada się na rewolucje, to jakoś cicho liczę na ten tytuł (sam do końca nie wiem czemu) i mam nadzieję, że wyjdzie z tego coś fajnego.

at3
at3
at3
at3
at3
at3

Jedna uwaga do wpisu “Ar Tonelico 3 – Nowe screeny

  1. W tej grze bardziej chodzi o historie i muzyke niżeli grafike. Skończyłem pierwszą część i bardzo mi się ona spodobała, w dwójke niestety nie grałem jeszcze bo PS2 mi padło. W moim przypadku trzeba będzie zacząć zbierać pieniądze na PS3 i gre xD heh A muzyka jest przecudna…

Skomentuj

