(Niezbyt) Epicki Mickey

Przyznam szczerze, że grą Epic Mickey nie interesowałem się w ogóle. Nie wiedziałem czemu inne strony poświęcają jej tyle czasu; nawet nie czytałem o niej zbyt wiele bo myszka Miki, kaczor Donald i ogólnie Disney mało mnie interesuje. Dlaczego więc o tym piszę?
Jak już powiedziałem, Epic Mickey mnie zbytnio nie interesował. Do czasu.
Dzisiaj przeglądając internet, przypadkiem wpadłem na concept arty z tej gry i zrozumiałem, czemu ktoś (poza fanami Disneya oczywiście) może czekać na ten tytuł.

Nieźle, co? Niestety, tak gra wyglądać nie będzie. Początkowo miała pojawić się na PS3, X360 i PC, jednak w końcu zdecydowano, że lepszym pomysłem będzie wydanie jej na Wii.

Nie wiem, czy to przez zmianę platformy postanowiono zupełnie zmienić i grę, czy może Epic Micky od początku miał tak wyglądać, jednak porównując concept arty z tym, jak gra rzeczywiście wygląda myślę sobie, że naprawdę szkoda, że tak się stało. Zresztą, sami zobaczcie:

Nie wygląda już tak epicko, prawda?  Mimo, że za Disneyem nie przepadam, to mogło wyjść z tego coś naprawdę fajnego. Ten klimat w concept artach… Ahh :P

No trudno, widać bardziej opłaciło się zrobić kolejną średnią grę na Wii, niż naprawdę „epickiego Mickeya” :P

2 uwagi do wpisu “(Niezbyt) Epicki Mickey

  1. Ja wcześniej szukałem jakichś argumentów za kupnem Wii w przyszłości i Epic Mickey na taki się zapowiadał. Niestety, pierwsze screeny zostawiły po sobie niesmak w moim odczuciu choć wywiad ze Spectorem w Game Informerze był interesujący. Na razie nie widać ani sensownej grafiki (po Wii wiele się nie spodziewałem ale…), ani stylu z conceptów. A gameplay pozostaje w sferze domysłów po lakonicznych wypowiedziach.

    BTW: Życzę powodzenia w prowadzeniu nowego bloga. :)

Skomentuj

