Witam!

Po kilku miesiącach rezerwowania adresu „pyoo.wordpress.com”, po długim czasie w którym o blogu nawet nie myślałem; po kilku dniach wybierania motywu, szykowania logo i męczenia mojego przyjaciela pytaniem „Czy „Pyoo” to aby na pewno dobra nazwa dla tego bloga?”, wreszcie piszę pierwszą notkę. Zabrało mi to zdecydowanie za dużo czasu.
Ale to nic, ważne, że blog w końcu rusza.

A więc witam!
Jestem Roku(gatsu) i (co jest chyba jasne) interesuje się grami. Głównie konsolowymi, głównie RPG i głównie o tym będę pisał, ale nie tylko. Od czasu do czasu na pewno napiszę o czymś nie koniecznie związanym z konsolami, czy RPG, ale zawsze z grami.
Mam nadzieję, że Wam się spodoba i że znajdzie się ktoś, kto będzie chciał czytać to, co tu będę wypisywał :P

Na teraz już chyba skończę pisanie o sobie i blogu, żeby zabrać się za to, co mnie interesuje, czyli gry :P Więc do zobaczenia

2 uwagi do wpisu “Witam!

Skomentuj

